2005/11/28

ANKET: Arasınav Notlarınız Beklentinize Ne Derece Uygun?

Lütfen http://groups.yahoo.com/group/Kibritcioglu-UIT/polls adresine girerek, arasınav notlarınızla ilgili olarak sorulmuş olan 5 seçenekli şu anket sorusunu yanıtlayınız:

17.11.2005 tarihinde yapılmış olan ve AÜSBF 3 ve bazı 4 İktisat öğrencilerinin katıldığı Uluslararası İktisat Teorisi dersi arasınavında aldığınız kendi notunuzun yüksekliği ile ilgili olarak aşağıdakilerden hangisinin doğru/geçerli olduğunu düşünüyorsunuz?

(a) Beklediğimden çok daha yüksek (+ 20 - ...) bir not aldım.
(b) Beklediğimden biraz daha yüksek (+ 10-15) bir not aldım.
(c) Beklediğime çok yakın (+/- 5) bir not aldım.
(d) Beklediğimden biraz daha düşük (- 10-15) bir not aldım.
(e) Beklediğimden çok daha düşük (- 20 - ...) bir not aldım.

[Yanıtınızı verirken, lütfen, 21.11.2005 tarihindeki ilk derste ele aldığımız cevap anahtarı hakkındaki açıklama ve konuşmalarımızı da dikkate alınız.]